MENU

- S t r o n a  g l o w n  a

- f O R U M

- l i n k  i

- H i s t o r i a

- G a L E R I A

Diablo

- P o S T A C I E

- M A P Y

- K A P L I C Z K I

- R U N Y

Licznik

Ankieta

Chat

 

 

B
Wszystkie prawa zastrzeżone

 

 

 


BARBARZYŃCA

Barbarzyńca
Historia

Powiadają, że kiedy świat był jeszcze bardzo młody, plemiona z północnych stepów obarczano świętym zadaniem. Gdzieś w głębi wielkiej góry, zwanej Arreat, leży źródło wielkiej mocy, kluczowe dla istnienia całej ludzkości. Plemiona są strażnikiem tego skarbu. Postrzeganie tego świętego obowiązku ukształtowało drogę życia barbarzyńców.

Ten przesiąknięty tajemnicami i tradycją naród, nazywa samych siebie „Dziećmi Bul-Kathosa”, wielkiego, starożytnego króla. Aby sprawnie chronić swe ziemie przed obcymi, przyjęli koczowniczy tryb życia. Cały czas przemieszczając się w granicach Stepów. Utrzymują tylko kilka stałych siedzib. Odizolowawszy się od świata zewnętrznego, unikają magii i skomplikowanej techniki. Uważają, że takie rzeczy mogłyby osłabić determinację budowaną przez tak wiele lat.

Dzieci Bul-Kathosa nauczyły się żyć w zgodzie z naturą i ujarzmiać jej pierwotne siły. Pozwala im to wzmacniać, i bez tego świetną, sprawność fizyczną. Z tego właśnie powodu, w połączeniu z wolnością od pułapek obcych krain, w Zachodnich Królestwach nazywa się ich „Barbarzyńcami”. Ale epitet ten zaprzecza bogatej kulturze i duchowej historii tego narodu. Nieliczni ludzie handlują z tym ciekawym narodem, ale tylko przy granicach ich królestw. Nikomu nie wolno wtargnąć na tereny otaczające góry Arreat. Wojownicy z północnych plemion szybko rozprawiają się z intruzami. Wszystkie próby podbojów spotkały się z zawziętym, skutecznym oporem.

Zapiski na temat jednej potyczki mówią o hordzie Barbarzyńców, która pojawiła się dosłownie znikąd. Wyjący koczownicy rzucili się na najeźdźców jak górski wicher. Ich ciała pokrywały tajemnicze wzory. Połowa armii intruzów rzuciła broń i uciekła, a reszta doświadczyła zaciekłości Ludzi Północy. Żaden z zaprawionych w bojach intruzów nie spotkał się dotąd z taką zawziętością. Nikt nie prosił o łaskę i nikt nie brał jeńców, ale gdy rogi najeźdźców zgrały sygnał do odwrotu, nikt ich nie ścigał … przynajmniej nikt, kogo można było zauważyć.

Co ciekawe, od czasu gdy rozeszły się wieści o powrocie Diablo, widziano niewielkie grupy Barbarzyńców wędrujących przez krainy poza granicami Stepów, Szykowali się oni do wojny i poszukiwali świeżych informacji na temat Mrocznej Trójcy.





Atrybuty początkowe

 
Siła: 30
Zręczność: 20
Żywotność: 25
Energia: 10
Punkty Życia: 55
Stamina: 92
Mana: 10

Bonusy co poziom

 
Życie +2
Stamina +1
Mana +1

Bonusy po dodadniu atrybutu

 
1 punkt Żywotności daje 4 punkty życia
1 punkt Żywotności daje 1 punkt Stamina
1 punkt Energii daje 1 punkta do Mana





Umiejętności :


Umiejętności bojowe

 Odrzucenie - level 1

Odrzucenie - level 1
Dzięki swej wrodzonej sile, Barbarzyńca może zadać niezwykle potężny cios, odrzucający i poważnie raniący wroga. Jest to jedna z pierwszy umiejętności Barbarzyńcy, i nie warto w nią inwestować zbyt sporo punktów, gdyż z biegiem czasu zostanie zastąpiona potężniejszymi uderzeniami.

Wymagania
- brak

 Skok - level 6

Skok - level 1
Przydatna zdolność dla młodego Barbarzyńcy. Będąc otoczonym przez hordę wrogów Barbarzyńca może swobodnie wyskoczyć z otaczającego go pierścienia przeciwników, lub też wskoczyć w większa grupę wrogów, odrzucając ich o kilka metrów.

Wymagania
- brak

 Podwójne uderzenie - level 6

Podwójne uderzenie - level 6
Podwójne uderzenie, przeznaczone jest dla Barbarzyńców władających dwiema broniami na raz. Dzięki tej zdolności Wasz mocarny wojownik będzie mógł zadawać znacznie szybsze ataki, raniące dwóch wrogów znajdujących się blisko Barbarzyńcy.

Wymagania
- brak

 Ogłuszenie - level 12

Ogłuszenie - level 6
Doświadczenie Barbarzyńcy, są w stanie wyszkolić się w potężnych Ogłuszających uderzeniach, które na pewien okres czasu, pozbawiają przeciwnika szansy na ucieczkę, czy też na oddanie jakiegokolwiek ciosu.

Wymagania
- Odrzucenie (1)

 Podwójny Rzut - level 12

Podwójny Rzut - level 12
Podwójny Rzut, przeznaczony jest dla Barbarzyńcy specjalizującego się atakiem broniami miotami, z takiego rodzaju jak np. Toporki. Umiejętność pozwala rzucać dwiema broniami z tego rodzaju, na raz. Jednak pomimo opanowania tej że zdolności, dość rzadko można spotkać Barbarzyńcę specjalizującego się w tym stylu walki.

Wymagania
- Odrzucenie (1)
- Podwójne uderzenie (6)

 Atak z wyskoku - level 18

Atak z wyskoku - level 18
Mocniejsza wersja „Skoku”. Atak ten pozwala Barbarzyńcy na wyskoczenie, i natychmiastowe zaatakowanie przeciwnika, podczas spadania na ziemię. Dość przydatna umiejętność, gdy Nasz przeciwnik znajduje się za rzeką czy przeszkodą, przez która przebiec nie możemy.

Wymagania
- Skok (6)

 Koncentracja - level 18

Koncentracja - level 18
Barbarzyńca wyszkolony w tej umiejętności, potrafi zebrać wszystkie swoje siły i oddać niezwykle precyzyjny cios, który tymczasowo podwyższa jego obronę.

Wymagania
- Odrzucenie (1)
- Ogłuszenie (12)

 Szał bitewny - level 24

Szał bitewny - level 24
Jest to dużo mocniejsza wersja Podwójnego uderzenia. Szał bitewny wprawia w Barbarzyńcę w niezwykły trans walki, który pozwala mu na zadawanie, przemyślanych i szybkich ataków. Kolejne zadanie ciosu zwiększa Twoją prędkość ataku, oraz poruszania się, co pozwala również na rychłe dogonienie uciekającego w panice przeciwnika.

Wymagania
- Odrzucenie (1)
- Podwójne uderzenie (6)
- Podwójny Rzut (12)

 Trąba powietrzna - level 30

Trąba powietrzna - level 30
Zdecydowanie najbardziej popularny styl walki doświadczonego Barbarzyńcy. Trąba powietrzna wprawia wojownika w wirujący, zaciekły atak, podczas którego sam Barbarzyńca jest niezwykle trudny do trafienia. Jedynym mankamentem owego ataku, jest niemożliwość używania mikstur podczas atakowania. Używając tej zdolności, tak jak innych z asortymentu Barbarzyńcy, musisz uważać na magów nakładających Żelazną dziewicę, który odbija obrażenia zadane przeciwnikowi.

Wymagania
- Odrzucenie (1)
- Skok (6)
- Ogłuszenie (12)
- Koncentracja (18)
- Atak z wyskoku (18)

 Berserker - level 30

Berserker - level 30
Berserker, jest umiejętnością zadającą obrażenia od Magii. Z pewnością bardzo potężny atak, przydający się na wrogów odpornych na ataki fizyczne. Jedynym minusem jest obniżenie obrony do zera, atakującego Barbarzyńcy.

Wymagania
- Odrzucenie (1)
- Ogłuszenie (12)
- Koncentracja (18)




Mistrzostwa Bitewne

 Mistrzostwo we władaniu Mieczami (umiejętność bierna) - level 1

Mistrzostwo we władaniu Mieczami (umiejętność bierna) - level 1
Każdy Barbarzyńca ma możliwość wyszkolenia się w swojej ulubionej broni. Dzięki takiemu treningowi, może zadawać znacznie większe obrażenia, i z dużo większą precyzją może zadawać ciosy swojemu przeciwnikowi, w tym przypadku przy użyciu Mieczy.

Wymagania
- brak

 Mistrzostwo we władaniu Toporami (umiejętność bierna) - level 1

Mistrzostwo we władaniu Toporami (umiejętność bierna) - level 1
Każdy Barbarzyńca ma możliwość wyszkolenia się w swojej ulubionej broni. Dzięki takiemu treningowi, może zadawać znacznie większe obrażenia, i z dużo większą precyzją może zadawać ciosy swojemu przeciwnikowi, w tym przypadku przy użyciu Toporów.

Wymagania
- brak

 Mistrzostwo we władaniu Buławami (umiejętność bierna) - level 6

Mistrzostwo we władaniu Buławami (umiejętność bierna) - level 6
Każdy Barbarzyńca ma możliwość wyszkolenia się w swojej ulubionej broni. Dzięki takiemu treningowi, może zadawać znacznie większe obrażenia, i z dużo większą precyzją może zadawać ciosy swojemu przeciwnikowi, w tym przypadku przy użyciu Buław.

Wymagania
- brak

 Mistrzostwo we władaniu Bronią Drzewcową (umiejętność bierna) - level 6

Mistrzostwo we władaniu Bronią Drzewcową (umiejętność bierna) - level 6
Każdy Barbarzyńca ma możliwość wyszkolenia się w swojej ulubionej broni. Dzięki takiemu treningowi, może zadawać znacznie większe obrażenia, i z dużo większą precyzją może zadawać ciosy swojemu przeciwnikowi, w tym przypadku przy użyciu Broni Drzewcowych.

 

Wymagania
- brak

 Mistrzostwo w Rzucaniu (umiejętność bierna) - level 6

Mistrzostwo w Rzucaniu (umiejętność bierna) - level 6
Każdy Barbarzyńca ma możliwość wyszkolenia się w swojej ulubionej broni. Dzięki takiemu treningowi, może zadawać znacznie większe obrażenia, i z dużo większą precyzją może zadawać ciosy swojemu przeciwnikowi, w tym przypadku przy użyciu Broni Miotanych.

Wymagania
- brak

 Mistrzostwo we władaniu Włóczniami (umiejętność bierna) - level 6

Mistrzostwo we władaniu Włóczniami (umiejętność bierna) - level 6
Każdy Barbarzyńca ma możliwość wyszkolenia się w swojej ulubionej broni. Dzięki takiemu treningowi, może zadawać znacznie większe obrażenia, i z dużo większą precyzją może zadawać ciosy swojemu przeciwnikowi, w tym przypadku przy użyciu Włóczni.

Wymagania
- brak

 Zwiększona Wytrzymałość (umiejętność bierna) - level 12

Zwiększona Wytrzymałość (umiejętność bierna) - level 12
Dzięki tej umiejętności, Barbarzyńca poprzez wytrwały trening jest w stanie przygotować swoje ciało do znacznie większego wysiłki niż przeciętny człowiek. Zwiększona Wytrzymałość, zmniejsza czas na odzyskanie sił.

Wymagania
- brak

 Skóra z Żelaza (umiejętność bierna) - level 18

Skóra z Żelaza (umiejętność bierna) - level 18
Zdolność wrodzona, bez której praktycznie żaden Barbarzyńca obejść się nie może. Dzięki Skórze z Żelaza, silny wojownik staje się niezwykle odporny na ciosy przeciwnika, poprzez polepszoną ogólną obronę.

Wymagania
- brak

 Zwiększona Szybkość (umiejętność bierna) - level 24

Zwiększona Szybkość (umiejętność bierna) - level 24
Zdolność wrodzona, zwiększająca szybkość chodzenia i biegania Barbarzyńcy, czyniąc go niezwykle zwinnym.

Wymagania
- Zwiększona Wytrzymałość (umiejętność bierna) (12)

 Wrodzona Odporność (umiejętność bierna) - level 30

Wrodzona Odporność (umiejętność bierna) - level 30
Doświadczony Barbarzyńca jest w stanie wytrzymać, mróz i upał, czyniąc go niewrażliwym na siły żywiołów. Umiejętność dzięki której zostanie zwiększona znacznie odporność na ataki związane z chłodem, ogniem, błyskawicami oraz truciznami.

Wymagania
- Skóra z Żelaza (umiejętność bierna) (18)




Zawołania Bitewne

 Skowyt - level 1

Skowyt - level 1
Zawołanie bitewne, które odstrasza wrogów znajdujących się nieopodal barbarzyńcy. Jest to z pewnością przydatna umiejętność, gdy Twój wojownik znajduje się w opałach.

Wymagania
- brak

 Odnajdowania Mikstur- level 1

Odnajdowania Mikstur - level 1
Będąc zupełnie bez mikstur możemy spróbować odnaleźć je, dzięki rozgrzebaniu zwłok, poległych wrogów.

Wymagania
- brak

 Drwina
 - level 6

Drwina - level 6
Okrzyk dzięki któremu Barbarzyńca, sprowokuje do walki, znajdujących się nieopodal przeciwników.

Wymagania
- Skowyt (1)

 Okrzyk - level 6

Okrzyk - level 6
Okrzyk, jest jednym z bardziej pożądanych zawołań bitewnych, które dostępne są w asortymencie Barbarzyńcy, gdyż po jego użyciu, obrona samego wojownika, jak i członków Jego drużyny znacznie wzrasta.

Wymagania
- Skowyt (1)

 Odnajdowanie przedmiotów - level 12

Odnajdowanie przedmiotów - level 12
Nieco zmodyfikowana wersja Odnajdowania Mikstur. Z tą jednak różnicą, że Barbarzyńca stara się odszukać w zwłokach poległych przeciwników, różnego rodzaju przedmiotów, które mogły by pomóc mu w przemierzaniu dalszej części krain.

Wymagania
- Odnajdowania Mikstur (1)

 Okrzyk bojowy - level 18

Okrzyk bojowy - level 18
Okrzyk bojowy dzięki któremu Barbarzyńca straszy wszystkie bestie znajdujące się w obszarze działa efektu, pogarszając tym samym obronę wroga.

Wymagania
- Skowyt (1)
- Okrzyk (6)

 Rozkazy - level 24

Rozkazy - level 24
Zdecydowanie najlepsze zawołanie bitewne, jakiego może wyszkolić się Barbarzyńca. Na pewien okres czasu zwiększa życie, manę oraz wytrzymałość swoją jak i członków drużyny.

Wymagania
- Skowyt (1)
- Drwina (6)

 Ponury Totem - level 24

Ponury Totem - level 24
Dość ciekawa umiejętność, przy której pomocy Barbarzyńca zamienia zwłoki w fetysz, który będzie odstraszał potwory znajdujące się niedaleko Barbarzyńcy.

Wymagania
- Odnajdowania Mikstur (1)
- Odnajdowanie przedmiotów (12)

 Zawołanie bitewne - level 30

Zawołanie bitewne - level 30
Okrzyk Barbarzyńcy, raniący i ogłuszający Twoich przeciwników. Jest to idealne wprost rozwiązanie na hordę otaczających przeciwników. Dając Barbarzyńcy chwilę czasu na zregenerowanie sił witalnych i ruszenie dalej do boju.

Wymagania
- Skowyt (1)
- Okrzyk (6)
- Drwina (6)
- Okrzyk bojowy (18)
- Rozkazy (24)

 Dowodzenie - level 30

Dowodzenie - level 30
Na pewien okres czasu, Barbarzyńca jest w stanie podnieść wszystkie umiejętności, swoje jak i członków drużyny o dwa poziomy.

Wymagania
- Skowyt (1)
- Drwina (6)
- Rozkazy (24)