|
|
Barbarzyńca |
|
Historia
Powiadają, że kiedy świat był jeszcze bardzo młody,
plemiona z północnych stepów obarczano świętym zadaniem. Gdzieś w
głębi wielkiej góry, zwanej Arreat, leży źródło wielkiej mocy,
kluczowe dla istnienia całej ludzkości. Plemiona są strażnikiem tego
skarbu. Postrzeganie tego świętego obowiązku ukształtowało drogę
życia barbarzyńców.
Ten przesiąknięty tajemnicami i tradycją naród, nazywa samych siebie
„Dziećmi Bul-Kathosa”, wielkiego, starożytnego króla. Aby
sprawnie chronić swe ziemie przed obcymi, przyjęli koczowniczy tryb życia.
Cały czas przemieszczając się w granicach Stepów. Utrzymują tylko
kilka stałych siedzib. Odizolowawszy się od świata zewnętrznego,
unikają magii i skomplikowanej techniki. Uważają, że takie rzeczy
mogłyby osłabić determinację budowaną przez tak wiele lat.
Dzieci Bul-Kathosa nauczyły się żyć w zgodzie z naturą i ujarzmiać
jej pierwotne siły. Pozwala im to wzmacniać, i bez tego świetną,
sprawność fizyczną. Z tego właśnie powodu, w połączeniu z wolnością
od pułapek obcych krain, w Zachodnich Królestwach nazywa się ich
„Barbarzyńcami”. Ale epitet ten zaprzecza bogatej kulturze
i duchowej historii tego narodu. Nieliczni ludzie handlują z tym
ciekawym narodem, ale tylko przy granicach ich królestw. Nikomu nie
wolno wtargnąć na tereny otaczające góry Arreat. Wojownicy z północnych
plemion szybko rozprawiają się z intruzami. Wszystkie próby podbojów
spotkały się z zawziętym, skutecznym oporem.
Zapiski na temat jednej potyczki mówią o hordzie Barbarzyńców, która
pojawiła się dosłownie znikąd. Wyjący koczownicy rzucili się na
najeźdźców jak górski wicher. Ich ciała pokrywały tajemnicze
wzory. Połowa armii intruzów rzuciła broń i uciekła, a reszta doświadczyła
zaciekłości Ludzi Północy. Żaden z zaprawionych w bojach intruzów
nie spotkał się dotąd z taką zawziętością. Nikt nie prosił o łaskę
i nikt nie brał jeńców, ale gdy rogi najeźdźców zgrały sygnał do
odwrotu, nikt ich nie ścigał … przynajmniej nikt, kogo można było
zauważyć.
Co ciekawe, od czasu gdy rozeszły się wieści o powrocie Diablo,
widziano niewielkie grupy Barbarzyńców wędrujących przez krainy poza
granicami Stepów, Szykowali się oni do wojny i poszukiwali świeżych
informacji na temat Mrocznej Trójcy.
|
Atrybuty początkowe
Siła: |
30 |
Zręczność: |
20 |
Żywotność: |
25 |
Energia: |
10 |
|
Punkty Życia: |
55 |
Stamina: |
92 |
Mana: |
10 |
|
Bonusy co poziom
Życie |
+2 |
Stamina |
+1 |
Mana |
+1 |
|
Bonusy po dodadniu atrybutu
1 punkt Żywotności daje 4 punkty życia |
1 punkt Żywotności daje 1 punkt Stamina |
1 punkt Energii daje 1 punkta do Mana |
|
Umiejętności :
Umiejętności bojowe
|
Odrzucenie -
level 1
Dzięki swej wrodzonej sile, Barbarzyńca może zadać niezwykle potężny
cios, odrzucający i poważnie raniący wroga. Jest to jedna z pierwszy
umiejętności Barbarzyńcy, i nie warto w nią inwestować zbyt sporo
punktów, gdyż z biegiem czasu zostanie zastąpiona potężniejszymi
uderzeniami.
Wymagania
- brak
|
|
Skok - level
1
Przydatna zdolność dla młodego Barbarzyńcy. Będąc otoczonym przez
hordę wrogów Barbarzyńca może swobodnie wyskoczyć z otaczającego
go pierścienia przeciwników, lub też wskoczyć w większa grupę wrogów,
odrzucając ich o kilka metrów.
Wymagania
- brak
|
|
Podwójne uderzenie -
level 6
Podwójne uderzenie, przeznaczone jest dla Barbarzyńców władających
dwiema broniami na raz. Dzięki tej zdolności Wasz mocarny wojownik będzie
mógł zadawać znacznie szybsze ataki, raniące dwóch wrogów znajdujących
się blisko Barbarzyńcy.
Wymagania
- brak
|
|
Ogłuszenie
- level 6
Doświadczenie Barbarzyńcy, są w stanie wyszkolić się w potężnych
Ogłuszających uderzeniach, które na pewien okres czasu, pozbawiają
przeciwnika szansy na ucieczkę, czy też na oddanie jakiegokolwiek
ciosu.
Wymagania
- Odrzucenie (1)
|
|
Podwójny Rzut
- level 12
Podwójny Rzut, przeznaczony jest dla Barbarzyńcy specjalizującego się
atakiem broniami miotami, z takiego rodzaju jak np. Toporki. Umiejętność
pozwala rzucać dwiema broniami z tego rodzaju, na raz. Jednak pomimo
opanowania tej że zdolności, dość rzadko można spotkać Barbarzyńcę
specjalizującego się w tym stylu walki.
Wymagania
- Odrzucenie (1)
- Podwójne uderzenie (6)
|
|
Atak z wyskoku
- level 18
Mocniejsza wersja „Skoku”. Atak ten pozwala Barbarzyńcy na
wyskoczenie, i natychmiastowe zaatakowanie przeciwnika, podczas spadania
na ziemię. Dość przydatna umiejętność, gdy Nasz przeciwnik
znajduje się za rzeką czy przeszkodą, przez która przebiec nie możemy.
Wymagania
- Skok (6)
|
|
Koncentracja
- level 18
Barbarzyńca wyszkolony w tej umiejętności, potrafi zebrać wszystkie
swoje siły i oddać niezwykle precyzyjny cios, który tymczasowo podwyższa
jego obronę.
Wymagania
- Odrzucenie (1)
- Ogłuszenie (12)
|
|
Szał bitewny
- level 24
Jest to dużo mocniejsza wersja Podwójnego uderzenia. Szał bitewny
wprawia w Barbarzyńcę w niezwykły trans walki, który pozwala mu na
zadawanie, przemyślanych i szybkich ataków. Kolejne zadanie ciosu zwiększa
Twoją prędkość ataku, oraz poruszania się, co pozwala również na
rychłe dogonienie uciekającego w panice przeciwnika.
Wymagania
- Odrzucenie (1)
- Podwójne uderzenie (6)
- Podwójny Rzut (12)
|
|
Trąba powietrzna
- level 30
Zdecydowanie najbardziej popularny styl walki doświadczonego Barbarzyńcy.
Trąba powietrzna wprawia wojownika w wirujący, zaciekły atak, podczas
którego sam Barbarzyńca jest niezwykle trudny do trafienia. Jedynym
mankamentem owego ataku, jest niemożliwość używania mikstur podczas
atakowania. Używając tej zdolności, tak jak innych z asortymentu
Barbarzyńcy, musisz uważać na magów nakładających Żelazną
dziewicę, który odbija obrażenia zadane przeciwnikowi.
Wymagania
- Odrzucenie (1)
- Skok (6)
- Ogłuszenie (12)
- Koncentracja (18)
- Atak z wyskoku (18)
|
|
Berserker -
level 30
Berserker, jest umiejętnością zadającą obrażenia od Magii. Z pewnością
bardzo potężny atak, przydający się na wrogów odpornych na ataki
fizyczne. Jedynym minusem jest obniżenie obrony do zera, atakującego
Barbarzyńcy.
Wymagania
- Odrzucenie (1)
- Ogłuszenie (12)
- Koncentracja (18)
|
Mistrzostwa Bitewne
|
Mistrzostwo we władaniu
Mieczami (umiejętność bierna) - level 1
Każdy Barbarzyńca ma możliwość wyszkolenia się w swojej ulubionej
broni. Dzięki takiemu treningowi, może zadawać znacznie większe obrażenia,
i z dużo większą precyzją może zadawać ciosy swojemu
przeciwnikowi, w tym przypadku przy użyciu Mieczy.
Wymagania
- brak
|
|
Mistrzostwo we władaniu
Toporami (umiejętność bierna) - level 1
Każdy Barbarzyńca ma możliwość wyszkolenia się w swojej ulubionej
broni. Dzięki takiemu treningowi, może zadawać znacznie większe obrażenia,
i z dużo większą precyzją może zadawać ciosy swojemu
przeciwnikowi, w tym przypadku przy użyciu Toporów.
Wymagania
- brak
|
|
Mistrzostwo we władaniu
Buławami (umiejętność bierna) - level 6
Każdy Barbarzyńca ma możliwość wyszkolenia się w swojej ulubionej
broni. Dzięki takiemu treningowi, może zadawać znacznie większe obrażenia,
i z dużo większą precyzją może zadawać ciosy swojemu
przeciwnikowi, w tym przypadku przy użyciu Buław.
Wymagania
- brak
|
|
Mistrzostwo we władaniu
Bronią Drzewcową (umiejętność bierna) - level 6
Każdy Barbarzyńca ma możliwość wyszkolenia się w swojej ulubionej
broni. Dzięki takiemu treningowi, może zadawać znacznie większe obrażenia,
i z dużo większą precyzją może zadawać ciosy swojemu
przeciwnikowi, w tym przypadku przy użyciu Broni Drzewcowych.
Wymagania
- brak
|
|
Mistrzostwo w Rzucaniu
(umiejętność bierna) - level 6
Każdy Barbarzyńca ma możliwość wyszkolenia się w swojej ulubionej
broni. Dzięki takiemu treningowi, może zadawać znacznie większe obrażenia,
i z dużo większą precyzją może zadawać ciosy swojemu
przeciwnikowi, w tym przypadku przy użyciu Broni Miotanych.
Wymagania
- brak
|
|
Mistrzostwo we władaniu
Włóczniami (umiejętność bierna) - level 6
Każdy Barbarzyńca ma możliwość wyszkolenia się w swojej ulubionej
broni. Dzięki takiemu treningowi, może zadawać znacznie większe obrażenia,
i z dużo większą precyzją może zadawać ciosy swojemu
przeciwnikowi, w tym przypadku przy użyciu Włóczni.
Wymagania
- brak
|
|
Zwiększona Wytrzymałość
(umiejętność bierna) - level 12
Dzięki tej umiejętności, Barbarzyńca poprzez wytrwały trening jest
w stanie przygotować swoje ciało do znacznie większego wysiłki niż
przeciętny człowiek. Zwiększona Wytrzymałość, zmniejsza czas na
odzyskanie sił.
Wymagania
- brak
|
|
Skóra z Żelaza (umiejętność
bierna) - level 18
Zdolność wrodzona, bez której praktycznie żaden Barbarzyńca obejść
się nie może. Dzięki Skórze z Żelaza, silny wojownik staje się
niezwykle odporny na ciosy przeciwnika, poprzez polepszoną ogólną
obronę.
Wymagania
- brak
|
|
Zwiększona Szybkość
(umiejętność bierna) - level 24
Zdolność wrodzona, zwiększająca szybkość chodzenia i biegania
Barbarzyńcy, czyniąc go niezwykle zwinnym.
Wymagania
- Zwiększona Wytrzymałość (umiejętność bierna) (12)
|
|
Wrodzona Odporność
(umiejętność bierna) - level 30
Doświadczony Barbarzyńca jest w stanie wytrzymać, mróz i upał,
czyniąc go niewrażliwym na siły żywiołów. Umiejętność dzięki
której zostanie zwiększona znacznie odporność na ataki związane z
chłodem, ogniem, błyskawicami oraz truciznami.
Wymagania
- Skóra z Żelaza (umiejętność bierna) (18)
|
Zawołania Bitewne
|
Skowyt -
level 1
Zawołanie bitewne, które odstrasza wrogów znajdujących się
nieopodal barbarzyńcy. Jest to z pewnością przydatna umiejętność,
gdy Twój wojownik znajduje się w opałach.
Wymagania
- brak
|
|
Odnajdowania Mikstur
- level 1
Będąc zupełnie bez mikstur możemy spróbować odnaleźć je, dzięki
rozgrzebaniu zwłok, poległych wrogów.
Wymagania
- brak
|
|
Drwina -
level 6
Okrzyk dzięki któremu Barbarzyńca, sprowokuje do walki, znajdujących
się nieopodal przeciwników.
Wymagania
- Skowyt (1)
|
|
Okrzyk -
level 6
Okrzyk, jest jednym z bardziej pożądanych zawołań bitewnych, które
dostępne są w asortymencie Barbarzyńcy, gdyż po jego użyciu, obrona
samego wojownika, jak i członków Jego drużyny znacznie wzrasta.
Wymagania
- Skowyt (1)
|
|
Odnajdowanie przedmiotów
- level 12
Nieco zmodyfikowana wersja Odnajdowania Mikstur. Z tą jednak różnicą,
że Barbarzyńca stara się odszukać w zwłokach poległych przeciwników,
różnego rodzaju przedmiotów, które mogły by pomóc mu w
przemierzaniu dalszej części krain.
Wymagania
- Odnajdowania Mikstur (1)
|
|
Okrzyk bojowy
- level 18
Okrzyk bojowy dzięki któremu Barbarzyńca straszy wszystkie bestie
znajdujące się w obszarze działa efektu, pogarszając tym samym obronę
wroga.
Wymagania
- Skowyt (1)
- Okrzyk (6)
|
|
Rozkazy -
level 24
Zdecydowanie najlepsze zawołanie bitewne, jakiego może wyszkolić się
Barbarzyńca. Na pewien okres czasu zwiększa życie, manę oraz
wytrzymałość swoją jak i członków drużyny.
Wymagania
- Skowyt (1)
- Drwina (6)
|
|
Ponury Totem
- level 24
Dość ciekawa umiejętność, przy której pomocy Barbarzyńca zamienia
zwłoki w fetysz, który będzie odstraszał potwory znajdujące się
niedaleko Barbarzyńcy.
Wymagania
- Odnajdowania Mikstur (1)
- Odnajdowanie przedmiotów (12)
|
|
Zawołanie bitewne
- level 30
Okrzyk Barbarzyńcy, raniący i ogłuszający Twoich przeciwników. Jest
to idealne wprost rozwiązanie na hordę otaczających przeciwników.
Dając Barbarzyńcy chwilę czasu na zregenerowanie sił witalnych i
ruszenie dalej do boju.
Wymagania
- Skowyt (1)
- Okrzyk (6)
- Drwina (6)
- Okrzyk bojowy (18)
- Rozkazy (24)
|
|
Dowodzenie -
level 30
Na pewien okres czasu, Barbarzyńca jest w stanie podnieść wszystkie
umiejętności, swoje jak i członków drużyny o dwa poziomy.
Wymagania
- Skowyt (1)
- Drwina (6)
- Rozkazy (24)
|
|
|