MENU

- S t r o n a  g l o w n  a

- f O R U M

- l i n k  i

- H i s t o r i a

- G a L E R I A

Diablo

- P o S T A C I E

- M A P Y

- K A P L I C Z K I

- R U N Y

Licznik

Ankieta

Chat

 

 

B
Wszystkie prawa zastrzeżone

 

 

 


CZARODZIEJKA




Czarodziejka
Historia

Klan kobiet – czarodziejek zwany Zann Esu jest jednym z najstarszych starożytnych klanów, ale niewiele o nim wiadomo. Wieki temu czternaście potężnych sabatów wiedźm Esu zebrało się po raz pierwszy od wielu pokoleń. Nie wiadomo o czym dyskutowano, ale w rezultacie wiedźmy porzuciły dotychczasowy styl życia i jako stowarzyszenie zniknęły w dżungli Wschodu.

Nie wiadomo gdzie dokładnie znajduje się ich zgromadzenie. Do niedawno jedynie spotkania z Czarodziejkami zdarzały się przy rekrutacji nowych członkiń. Raz na siedem lat Zann Esu odwiedzały pewne rodziny w całym sanktuarium. Wszystkie te rodziny miały jedną wspólną cechę – w każdej była siedmioletnia córka. Zawsze grzeczne i dobroduszne Zann Esu spotkały się z dziewczynkami, zadawały kilka pytań i odchodziły. Nielicznym wybranym dziewczętom składano drugą wizytę i oferowano nauki. Rodziny wybranek cieszyły się szczęściem przez wiele kolejnych lat.

Zann Esu, albo Czarodziejki, poszukują czystości, próbują odkryć magię „doskonałą”. Uważają inne dziedziny magii za niesystematyczne i postanowiły skoncentrować się wyłącznie na magii żywiołów. Potrafią przekształcać podstawowe żywioły w dowolną formę magiczną – i uważają inne formy magii za przestarzałe. Aby osiągnąć doskonałość w przekształcaniu żywiołów, wybierają do swego kręgu tylko te córki Sanktuarium, które bardzo mocno harmonizują się z magicznymi żywiołami.

Czarodziejki wierzą, że poprzez dążenie do perfekcji osiągną absolutną czystość i zdobędą przeznaczoną im rolę najpotężniejszych magów Sanktuarium. Przez stulecia studiowały w ukryciu, doskonaląc swą sztukę i czekając na właściwy moment, aż do Przebudzenia Zła. Wtedy stanie przed nimi największe wyzwanie i albo udowodnią czystość swojej magii, albo przestaną istnieć.

Wyrocznie Zann Esu orzekły, że nadszedł czas Przebudzenia. Zniszczenie Mrocznej Trójcy ma być wielkim sprawdzianem ich klanu. Obecnie Czarodziejki w tajemny sposób pojawiły się w różnych częściach Sanktuarium. Zwalczając stwory Zła przy każdej sposobności.





Atrybuty początkowe

 
Siła: 10
Zręczność: 25
Żywotność: 10
Energia: 35
Punkty Życia: 40
Stamina: 74
Mana: 35

Bonusy co poziom

 
Życie +1
Stamina +1
Mana +2

Bonusy po dodadniu atrybutu

 
1 punkt Żywotności daje 2 punkty życia
1 punkt Żywotności daje 1 punkt Stamina
1 punkt Energii daje 2 punkta do Mana





Umiejętności :


Zaklęcia Ognia

 Ognisty Piorun  - level 1

Ognisty Piorun - level 1
Jeden z najbardziej znanych i powszechnych czarów Czarodziejki. Mowa tu oczywiście o Ognistym Piorunie. Dzięki temu zaklęciu Czarodziejka wysyła w stronę wroga Ognistą Kulę, która rani przeciwnika.

Wymagania
- brak

 Ciepło (umiejętność bierna)  - level 1

Ciepło (umiejętność bierna) - level 1
Dzięki tej wrodzonej umiejętności, mana Czarodziejki będzie regenerowała się znacznie szybciej, niż miałoby to miejsce bez wyszkolenia się w tej zdolności.

Wymagania
- brak

 Inferno - level 6

Inferno - level 6
Równie dobrze znany czar graczom. Dzięki tej zdolności Czarodziejka wysyła w stronę przeciwnika strugę ognia, która Pali Twoich przeciwników. Wraz ze wzrostem poziomu owej umiejętności, długość stożka ognia będzie znacznie wzrastała.

Wymagania
- brak

 Pożoga - level 6

Pożoga - level 6
Dobrze wyszkolona Czarodziejka będzie w stanie stworzyć ścianę ognia na śladach stóp Twojej postaci. Jest to dobre rozwiązanie na goniących Cię przeciwników.

Wymagania
- Inferno (6)

 Ognista Kula - level 12

Ognista Kula - level 12
Znacznie mocniejsza wersja poprzedniego czaru jakim jest Ognista Kula. Jest jednak jedna mała różnica, która stawia ową umiejętność ponad wszystkie na tym jak i wyższym poziomie doświadczenia (12 lvl). Podczas uderzenia we wroga wybucha, raniąc również znajdujących się w pobliżu przeciwników.

Wymagania
- Ognisty Pocisk (1)

 Ściana Ognia - level 18

Ściana Ognia - level 18
Chyba nie trzeba przedstawiać większego opisu tej zdolności Czarodziejki. Umiejętność ta pozwala Czarodziejce wznieść potężną i długą Ścianę Ognia, która rani znacznie Twoich wrogów, podczas próby przejścia przez nią.

Wymagania
- Inferno (6)
- Pożoga (12)

 Urok - level 18

Urok - level 18
Doświadczona Czarodziejka potrafi zakląć swą broń by ta zadawała obrażenia od ognia. Czar przydatny w grze drużynowej, gdyż Czarodziejka może zakląć broń swoich towarzyszy.

Wymagania
- Ognisty Pocisk (1)
- Ciepło (1)
- Ognista Kula (12)

 Meteor - level 24

Meteor - level 24
Czarodziejka ściąga z niebios, wielki Meteor, który uderza w Twoich wrogów. Czar ma dość duży zasięg rażenia, jednak posiada lekkie opóźnienie uderzeniowe, dlatego też musisz wyczuć nadchodzącego przeciwnika, by ten nadziała się na spadającą kulę ognia. Ową umiejętność można doskonale połączyć z czarem pochodzącym ze szkoły zimna, a mowa tu oczywiście o Zamieci.

Wymagania
- Ognisty Pocisk (1)
- Inferno (6)
- Pożoga (12)
- Ściana Ognia (18)
- Ognista Kula (12)

 Mistrzostwo we władaniu Ogniem (umiejętność bierna) - level 30

Mistrzostwo we władaniu Ogniem (umiejętność bierna) - level 30
Każda doskonale wyszkolona Czarodziejka, może stać się jeszcze potężniejsza poprzez jeszcze bardziej wytrwałe szkolenie w jednej ze szkół magii. Dzięki tej umiejętności Twoja postać będzie mogła zadawać znacznie większe obrażenia od żywiołu ognia.

Wymagania
- brak

 Hydra - level 30

Hydra - level 30
Bardzo dobrze znane zaklęcie z poprzedniej wersji Diablo. Guardian bo tak zwie się czar w anglojęzycznej wersji Diabełka. Twoja postać będzie mogła stworzyć kilkugłową ognistą bestię, która będzie pluła ognistymi pociskami. Jest to dobre zaklęcie do tzw. zwiadu. Czarodziejka może użyć tej umiejętności przez drzwi, sprawdzając niedaleki teren.

Wymagania
- Ognisty Pocisk (1)
- Ciepło (1)
- Ognista Kula (12)
- Urok (18)




Zaklęcie Błyskawic

 Wiązka Błyskawic - level 1

Wiązka Błyskawic - level 1
Czarodziejka dzięki Wiązce Błyskawic, wysyła w stronę celu liczne błąkające się pioruny, które poszukują swojego celu.

Wymagania
- brak

 Pole Statyczne - level 6

Pole Statyczne - level 6
Dzięki tej zdolności Czarodziejka będzie mogła sprawić że wszystkie znajdujące się w pobliżu działania efektu wrogie istoty, stracą 1/3 punktów swego życia.

Wymagania
- brak

 Telekineza - level 6

Telekineza - level 6
Z pewnością dość ciekawe zaklęcie, dzięki któremu Czarodziejka będzie mogła podnosić z dużej odległości przedmioty, uaktywniać różnego rodzaju obiekty, oraz atakować wrogów.

Wymagania
- brak

 Nova - level 12

Nova - level 12
Czarodziejka dzięki temu zaklęciu tworzy rozszerzający się pierścień błyskawic, który zadaje znaczne obrażenia Twoim wrogom.

Wymagania
- Pole Statyczne (6)

 Błyskawica - level 12

Błyskawica - level 12
Równie dobrze znane zaklęcie Maga z Diablo 1. Jak sama nazwa wskazuje Czarodziejka miota w stronę swego celu błyskawicę, która przebija Twój cel, raniąc tym samym kolejnych przeciwników.

Wymagania
- Wiązka Błyskawic (1)

 Seryjne Błyskawice - level 18

Seryjne Błyskawice - level 18
Wzmocniona wersja Błyskawicy. Czarodziejka dzięki tej zdolności wyzwala piorun, który przeskakuje z celu na cel.

Wymagania
- Wiązka Błyskawic (1)
- Błyskawica (12)

 Teleport - level 18

Teleport - level 18
Znakomity czar Czarodziejki, który robi z Niej dosłownie nieuchwytny cel. Zaklęcie natychmiastowo przenosi Twoją postać w wybrane wcześniej miejsce.

Wymagania
- Telekineza (6)

 Burza z piorunami - level 24

Burza z piorunami - level 24
Czarodziejka otacza się aurą błyskawic, która wywołuję burze, sprawiającą że co pewien okres czasu w Twoich wrogów będzie uderzał piorun.

Wymagania
- Wiązka Błyskawic (1)
- Pole statyczne (6)
- Błyskawica (12)
- Nova (12)
- Seryjne Błyskawice (18)

 Tarcza Energetyczna - level 24

Tarcza Energetyczna - level 24
Wydaje się być niemożliwym by zamiast życia postać mogła tracić manę. Jednak dla Czarodziejki to nie jest zbyt wielki problem. Dzięki Tarczy Energetycznej, Twoja postać będzie traciła manę pochłaniając ataki fizyczne, oraz magiczne.

Wymagania
- Wiązka Błyskawic (1)
- Telekineza (6)
- Błyskawica (12)
- Teleport (18)
- Seryjne Błyskawice (18)

 Mistrzostwo we władaniu błyskawicami (umiejętność bierna) - level 30

Mistrzostwo we władaniu błyskawicami (umiejętność bierna) - level 30
Końcowym zaklęciem z tej szkoły magii jest Mistrzostwo we władaniu błyskawicami. Zdolność ta zmniejszy koszt rzucania zaklęć błyskawic.

Wymagania
- brak




Zaklęcia Zimna

 Lodowy pocisk - level 1

Lodowy pocisk - level 1
Bardzo podobny czar, do Ognistego pocisku. Wystrzelony pocisk zadaje obrażenia od zimna, spowalniając również Twój cel.

Wymagania
- brak

 Zbroja Mrozu - level 1

Zbroja Mrozu - level 1
Czarodziejka może otoczyć się magiczną zbroją stworzoną z lodu. Dzięki takiej magicznej barierze, Twoja obrona zostanie znacznie poprawiona, a wszyscy przeciwnicy, którzy Cię trafią zostaną natychmiastowo zamrożeni.

Wymagania
- brak

 Nova Mrozu  - level 6

Nova Mrozu - level 6
Kolejna modyfikacja czaru błyskawic Nova. Czarodziejka dzięki tej umiejętności, tworzy rozszerzający się pierścień lodu, zadający obrażenia i spowalniający Twoich przeciwników.

Wymagania
- brak

 Lodowe Uderzenie - level 6

Lodowe Uderzenie - level 6
Mocniejsza wersja Lodowego pocisku. Efekt wywołuje całkowite zamrożenie wroga, zadając mu przy tym obrażenia od żywiołu lodu.

Wymagania
- Lodowy pocisk (6)

 Lodowata Zbroja  - level 12

Lodowata Zbroja - level 12
Druga modyfikacja Zbroi Mrozu. Czar daje premie do obrony, ponadto każdy wróg który Cię trafi, otrzyma obrażenia od zimna oraz zostanie spowolniony na pewien okres czasu.

Wymagania
- Zbroja Mrozu (1)
< - Lodowy pocisk (1)
- Lodowe uderzenie (6)

 Lodowcowy Grot - level 18

Lodowcowy Grot - level 18
Czarodziejka wystrzeliwuje w stronę swojego przeciwnika duży okruch lodu, który po zetknięciu się z bestią rozpryskuje się, zadając przy tym obrażenia od chłodu, a także spowalnia znajdujących się w pobliżu przeciwników.

Wymagania
- Lodowy pocisk (1)
- Lodowe uderzenie (6)

 Zamieć  - level 24

Zamieć - level 24
Doświadczona Czarodziejka jest w stanie, sprowadzić na niewielki obszar terenu wielką nawałnicę śnieżną, która znacznie rani wszystkie istoty znajdujące się na obszarze działania Zamieci.

Wymagania
- Lodowy pocisk (1)
- Lodowe uderzenie (6)
- Nova mrozu (6)
- Lodowcowy grot (18)

 Zamrażająca Zbroja - level 24

Zamrażająca Zbroja - level 24
Najmocniejsza wersja wszystkich trzech Zbroi. Tak jak poprzednie jej siostry, zapewnie premię do obrony, oraz wystrzeliwuje w atakujące bestie lodowy pocisk.

Wymagania
- Zbroja mrozu (1)
- Lodowy pocisk (1)
- Lodowe uderzenie (6)
- Lodowata zbroja (12)

 Zamarznięta Kula - level 30

Zamarznięta Kula - level 30
Zdecydowanie najbardziej mocarny czar, ze wszystkich dostępnych w asortymencie Czarodziejki. Dzięki tej umiejętności, Twoja postać może wysyłać w stronę wroga pulsującą kulę, która rozsiewa po okolicy lodowe pociski. Efekt zaklęcia jest, równie widowiskowy, jak i moc, oraz zasięg rażenia.

Wymagania
- Lodowy pocisk (1)
- Lodowe uderzenie (6)
- Nova mrozu (6)
- Lodowcowy grot (18)
- Zamieć (24)

 Mistrzostwo we władaniu Zimnem (umiejętność bierna) - level 30

Mistrzostwo we władaniu Zimnem (umiejętność bierna) - level 30
Ostatnie z umiejętności wrodzonych Czarodziejki. Mistrzostwo we władaniu Zimnem, przebija odporność na zimno Twoich przeciwników.

Wymagania
- brak