|
|
Czarodziejka |
|
Historia
Klan kobiet – czarodziejek zwany Zann Esu jest
jednym z najstarszych starożytnych klanów, ale niewiele o nim wiadomo.
Wieki temu czternaście potężnych sabatów wiedźm Esu zebrało się
po raz pierwszy od wielu pokoleń. Nie wiadomo o czym dyskutowano, ale w
rezultacie wiedźmy porzuciły dotychczasowy styl życia i jako
stowarzyszenie zniknęły w dżungli Wschodu.
Nie wiadomo gdzie dokładnie znajduje się ich zgromadzenie. Do niedawno
jedynie spotkania z Czarodziejkami zdarzały się przy rekrutacji nowych
członkiń. Raz na siedem lat Zann Esu odwiedzały pewne rodziny w całym
sanktuarium. Wszystkie te rodziny miały jedną wspólną cechę –
w każdej była siedmioletnia córka. Zawsze grzeczne i dobroduszne Zann
Esu spotkały się z dziewczynkami, zadawały kilka pytań i odchodziły.
Nielicznym wybranym dziewczętom składano drugą wizytę i oferowano
nauki. Rodziny wybranek cieszyły się szczęściem przez wiele
kolejnych lat.
Zann Esu, albo Czarodziejki, poszukują czystości, próbują odkryć
magię „doskonałą”. Uważają inne dziedziny magii za
niesystematyczne i postanowiły skoncentrować się wyłącznie na magii
żywiołów. Potrafią przekształcać podstawowe żywioły w dowolną
formę magiczną – i uważają inne formy magii za przestarzałe.
Aby osiągnąć doskonałość w przekształcaniu żywiołów, wybierają
do swego kręgu tylko te córki Sanktuarium, które bardzo mocno
harmonizują się z magicznymi żywiołami.
Czarodziejki wierzą, że poprzez dążenie do perfekcji osiągną
absolutną czystość i zdobędą przeznaczoną im rolę najpotężniejszych
magów Sanktuarium. Przez stulecia studiowały w ukryciu, doskonaląc swą
sztukę i czekając na właściwy moment, aż do Przebudzenia Zła.
Wtedy stanie przed nimi największe wyzwanie i albo udowodnią czystość
swojej magii, albo przestaną istnieć.
Wyrocznie Zann Esu orzekły, że nadszedł czas Przebudzenia.
Zniszczenie Mrocznej Trójcy ma być wielkim sprawdzianem ich klanu.
Obecnie Czarodziejki w tajemny sposób pojawiły się w różnych częściach
Sanktuarium. Zwalczając stwory Zła przy każdej sposobności.
|
Atrybuty początkowe
Siła: |
10 |
Zręczność: |
25 |
Żywotność: |
10 |
Energia: |
35 |
|
Punkty Życia: |
40 |
Stamina: |
74 |
Mana: |
35 |
|
Bonusy co poziom
Życie |
+1 |
Stamina |
+1 |
Mana |
+2 |
|
Bonusy po dodadniu atrybutu
1 punkt Żywotności daje 2 punkty życia |
1 punkt Żywotności daje 1 punkt Stamina |
1 punkt Energii daje 2 punkta do Mana |
|
Umiejętności :
Zaklęcia Ognia
|
Ognisty Piorun -
level 1
Jeden z najbardziej znanych i powszechnych czarów Czarodziejki. Mowa tu
oczywiście o Ognistym Piorunie. Dzięki temu zaklęciu Czarodziejka
wysyła w stronę wroga Ognistą Kulę, która rani przeciwnika.
Wymagania
- brak
|
|
Ciepło (umiejętność
bierna) - level 1
Dzięki tej wrodzonej umiejętności, mana Czarodziejki będzie
regenerowała się znacznie szybciej, niż miałoby to miejsce bez
wyszkolenia się w tej zdolności.
Wymagania
- brak
|
|
Inferno -
level 6
Równie dobrze znany czar graczom. Dzięki tej zdolności Czarodziejka
wysyła w stronę przeciwnika strugę ognia, która Pali Twoich
przeciwników. Wraz ze wzrostem poziomu owej umiejętności, długość
stożka ognia będzie znacznie wzrastała.
Wymagania
- brak
|
|
Pożoga -
level 6
Dobrze wyszkolona Czarodziejka będzie w stanie stworzyć ścianę ognia
na śladach stóp Twojej postaci. Jest to dobre rozwiązanie na goniących
Cię przeciwników.
Wymagania
- Inferno (6)
|
|
Ognista Kula
- level 12
Znacznie mocniejsza wersja poprzedniego czaru jakim jest Ognista Kula.
Jest jednak jedna mała różnica, która stawia ową umiejętność
ponad wszystkie na tym jak i wyższym poziomie doświadczenia (12 lvl).
Podczas uderzenia we wroga wybucha, raniąc również znajdujących się
w pobliżu przeciwników.
Wymagania
- Ognisty Pocisk (1)
|
|
Ściana Ognia -
level 18
Chyba nie trzeba przedstawiać większego opisu tej zdolności
Czarodziejki. Umiejętność ta pozwala Czarodziejce wznieść potężną
i długą Ścianę Ognia, która rani znacznie Twoich wrogów, podczas
próby przejścia przez nią.
Wymagania
- Inferno (6)
- Pożoga (12)
|
|
Urok - level
18
Doświadczona Czarodziejka potrafi zakląć swą broń by ta zadawała
obrażenia od ognia. Czar przydatny w grze drużynowej, gdyż
Czarodziejka może zakląć broń swoich towarzyszy.
Wymagania
- Ognisty Pocisk (1)
- Ciepło (1)
- Ognista Kula (12)
|
|
Meteor -
level 24
Czarodziejka ściąga z niebios, wielki Meteor, który uderza w Twoich
wrogów. Czar ma dość duży zasięg rażenia, jednak posiada lekkie opóźnienie
uderzeniowe, dlatego też musisz wyczuć nadchodzącego przeciwnika, by
ten nadziała się na spadającą kulę ognia. Ową umiejętność można
doskonale połączyć z czarem pochodzącym ze szkoły zimna, a mowa tu
oczywiście o Zamieci.
Wymagania
- Ognisty Pocisk (1)
- Inferno (6)
- Pożoga (12)
- Ściana Ognia (18)
- Ognista Kula (12)
|
|
Mistrzostwo we władaniu
Ogniem (umiejętność bierna) - level 30
Każda doskonale wyszkolona Czarodziejka, może stać się jeszcze potężniejsza
poprzez jeszcze bardziej wytrwałe szkolenie w jednej ze szkół magii.
Dzięki tej umiejętności Twoja postać będzie mogła zadawać
znacznie większe obrażenia od żywiołu ognia.
Wymagania
- brak
|
|
Hydra -
level 30
Bardzo dobrze znane zaklęcie z poprzedniej wersji Diablo. Guardian bo
tak zwie się czar w anglojęzycznej wersji Diabełka. Twoja postać będzie
mogła stworzyć kilkugłową ognistą bestię, która będzie pluła
ognistymi pociskami. Jest to dobre zaklęcie do tzw. zwiadu.
Czarodziejka może użyć tej umiejętności przez drzwi, sprawdzając
niedaleki teren.
Wymagania
- Ognisty Pocisk (1)
- Ciepło (1)
- Ognista Kula (12)
- Urok (18)
|
Zaklęcie Błyskawic
|
Wiązka Błyskawic
- level 1
Czarodziejka dzięki Wiązce Błyskawic, wysyła w stronę celu liczne błąkające
się pioruny, które poszukują swojego celu.
Wymagania
- brak
|
|
Pole Statyczne -
level 6
Dzięki tej zdolności Czarodziejka będzie mogła sprawić że
wszystkie znajdujące się w pobliżu działania efektu wrogie istoty,
stracą 1/3 punktów swego życia.
Wymagania
- brak
|
|
Telekineza -
level 6
Z pewnością dość ciekawe zaklęcie, dzięki któremu Czarodziejka będzie
mogła podnosić z dużej odległości przedmioty, uaktywniać różnego
rodzaju obiekty, oraz atakować wrogów.
Wymagania
- brak
|
|
Nova - level
12
Czarodziejka dzięki temu zaklęciu tworzy rozszerzający się pierścień
błyskawic, który zadaje znaczne obrażenia Twoim wrogom.
Wymagania
- Pole Statyczne (6)
|
|
Błyskawica
- level 12
Równie dobrze znane zaklęcie Maga z Diablo 1. Jak sama nazwa wskazuje
Czarodziejka miota w stronę swego celu błyskawicę, która przebija Twój
cel, raniąc tym samym kolejnych przeciwników.
Wymagania
- Wiązka Błyskawic (1)
|
|
Seryjne Błyskawice -
level 18
Wzmocniona wersja Błyskawicy. Czarodziejka dzięki tej zdolności
wyzwala piorun, który przeskakuje z celu na cel.
Wymagania
- Wiązka Błyskawic (1)
- Błyskawica (12)
|
|
Teleport -
level 18
Znakomity czar Czarodziejki, który robi z Niej dosłownie nieuchwytny
cel. Zaklęcie natychmiastowo przenosi Twoją postać w wybrane wcześniej
miejsce.
Wymagania
- Telekineza (6)
|
|
Burza z piorunami -
level 24
Czarodziejka otacza się aurą błyskawic, która wywołuję burze,
sprawiającą że co pewien okres czasu w Twoich wrogów będzie uderzał
piorun.
Wymagania
- Wiązka Błyskawic (1)
- Pole statyczne (6)
- Błyskawica (12)
- Nova (12)
- Seryjne Błyskawice (18)
|
|
Tarcza Energetyczna
- level 24
Wydaje się być niemożliwym by zamiast życia postać mogła tracić
manę. Jednak dla Czarodziejki to nie jest zbyt wielki problem. Dzięki
Tarczy Energetycznej, Twoja postać będzie traciła manę pochłaniając
ataki fizyczne, oraz magiczne.
Wymagania
- Wiązka Błyskawic (1)
- Telekineza (6)
- Błyskawica (12)
- Teleport (18)
- Seryjne Błyskawice (18)
|
|
Mistrzostwo we władaniu
błyskawicami (umiejętność bierna) - level 30
Końcowym zaklęciem z tej szkoły magii jest Mistrzostwo we władaniu błyskawicami.
Zdolność ta zmniejszy koszt rzucania zaklęć błyskawic.
Wymagania
- brak
|
Zaklęcia Zimna
|
Lodowy pocisk
- level 1
Bardzo podobny czar, do Ognistego pocisku. Wystrzelony pocisk zadaje
obrażenia od zimna, spowalniając również Twój cel.
Wymagania
- brak
|
|
Zbroja Mrozu
- level 1
Czarodziejka może otoczyć się magiczną zbroją stworzoną z lodu.
Dzięki takiej magicznej barierze, Twoja obrona zostanie znacznie
poprawiona, a wszyscy przeciwnicy, którzy Cię trafią zostaną
natychmiastowo zamrożeni.
Wymagania
- brak
|
|
Nova Mrozu -
level 6
Kolejna modyfikacja czaru błyskawic Nova. Czarodziejka dzięki tej
umiejętności, tworzy rozszerzający się pierścień lodu, zadający
obrażenia i spowalniający Twoich przeciwników.
Wymagania
- brak
|
|
Lodowe Uderzenie
- level 6
Mocniejsza wersja Lodowego pocisku. Efekt wywołuje całkowite zamrożenie
wroga, zadając mu przy tym obrażenia od żywiołu lodu.
Wymagania
- Lodowy pocisk (6)
|
|
Lodowata Zbroja -
level 12
Druga modyfikacja Zbroi Mrozu. Czar daje premie do obrony, ponadto każdy
wróg który Cię trafi, otrzyma obrażenia od zimna oraz zostanie
spowolniony na pewien okres czasu.
Wymagania
- Zbroja Mrozu (1)
< - Lodowy pocisk (1)
- Lodowe uderzenie (6)
|
|
Lodowcowy Grot
- level 18
Czarodziejka wystrzeliwuje w stronę swojego przeciwnika duży okruch
lodu, który po zetknięciu się z bestią rozpryskuje się, zadając
przy tym obrażenia od chłodu, a także spowalnia znajdujących się w
pobliżu przeciwników.
Wymagania
- Lodowy pocisk (1)
- Lodowe uderzenie (6)
|
|
Zamieć -
level 24
Doświadczona Czarodziejka jest w stanie, sprowadzić na niewielki
obszar terenu wielką nawałnicę śnieżną, która znacznie rani
wszystkie istoty znajdujące się na obszarze działania Zamieci.
Wymagania
- Lodowy pocisk (1)
- Lodowe uderzenie (6)
- Nova mrozu (6)
- Lodowcowy grot (18)
|
|
Zamrażająca Zbroja
- level 24
Najmocniejsza wersja wszystkich trzech Zbroi. Tak jak poprzednie jej
siostry, zapewnie premię do obrony, oraz wystrzeliwuje w atakujące
bestie lodowy pocisk.
Wymagania
- Zbroja mrozu (1)
- Lodowy pocisk (1)
- Lodowe uderzenie (6)
- Lodowata zbroja (12)
|
|
Zamarznięta Kula -
level 30
Zdecydowanie najbardziej mocarny czar, ze wszystkich dostępnych w
asortymencie Czarodziejki. Dzięki tej umiejętności, Twoja postać może
wysyłać w stronę wroga pulsującą kulę, która rozsiewa po okolicy
lodowe pociski. Efekt zaklęcia jest, równie widowiskowy, jak i moc,
oraz zasięg rażenia.
Wymagania
- Lodowy pocisk (1)
- Lodowe uderzenie (6)
- Nova mrozu (6)
- Lodowcowy grot (18)
- Zamieć (24)
|
|
Mistrzostwo we władaniu
Zimnem (umiejętność bierna) - level 30
Ostatnie z umiejętności wrodzonych Czarodziejki. Mistrzostwo we władaniu
Zimnem, przebija odporność na zimno Twoich przeciwników.
Wymagania
- brak
|
|
|